+ 2
Inlägg: 1414476
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
RubinCarter: Det är ett barn jag pratar med. Du är en barnunge. Det slog mig just. Jag ber om ursäkt för dom hårda orden. Spring iväg och lipa i nåt jävla hörn nu.
+ 1
jag har bättre hockeyöga än dig och såg problemet redan då plus att man läger ihop tidigare säsonger ink Perra, ja för dig är det nu, för du har ju noll hockeyöga, kollar du på Curlling egentligen eller.
Redigerad kommentar