zaccodog: Jag kan verkligen inte minnas att jag klagade på domarna i dom matcherna så jag förstår inte din kritik. Jag har desto mer förståelse för dom som var MER besvikna på laginsatsen i DOM matcherna än vad jag har angående dagens match.
+ 1