+ 1
Inlägg: 1414575
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Olle:
Ja du. Det är nog ta mig fan den mest sjuka utv jag sett!!
Ja du. Det är nog ta mig fan den mest sjuka utv jag sett!!
"Utv Önerud?? Vad är det som händer!! Släpper iväg passet och får två sek senare en tackling !!! Kan någon tala om vad som händer??"