+ 3
Inlägg: 1414589
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Olle: Jag vill nog påstå att Innebandy är betydligt tuffare än hockeyn, Det syns ju lång väg nuförtiden.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Olle: Jag sa precis samma sak igår: "Va f-n ere som händer..??!!1"
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Olle: Jag håller med dig! Tycker det är beklagligt att fler inte ser detta. Stor skandal enligt mig!
+ 1
Obs! Ber om ursäkt för eventuellt högt ljud.
www.youtube.com/watch?v=aL2JPtHf6uw