Harryhaffa: Ja tycker iggulden va dummast
Inlägg: 1414636
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: Han var jätte dum...så gör man inte mot sina gäster...lite vett och ettikett vetja....