Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1414637
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Johnny Bravo: Äh KS kanske men aldrig degradering!!!
Och Olle har rätt , igår sög dommarna apballe, man satt ju och bara skakade av ilska i tvsoffan.
Heja Timrå!!
Och Olle har rätt , igår sög dommarna apballe, man satt ju och bara skakade av ilska i tvsoffan.
Heja Timrå!!
Tanken är ju inte mindre rolig för det men jag har några månader på mig att smälta det hela.