1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1415372

Sv: Apropå nånting...
Modano: Har du läst på PUL.....Att kalla någon efterbliven, som negativt utryck, bara det bryter mot den lagen..

Kan även säga att en efterbliven person är en individ, som inte bär på mindre kunskap än någon annan, de har bara lite längre inlärningstid, men då de en gång lärt sig, så sitter det betydigt längre än någon annan....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa: "men då de en gång lärt sig, så sitter det betydigt längre än någon annan...."

Synd att det tar sån tid för linkan att lära sig då.

Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa: Är du full?

Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa: Duktig du är lill "linkan"

Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa: Personuppgiftslagen?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.