Inlägg: 1415372
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa: "men då de en gång lärt sig, så sitter det betydigt längre än någon annan...."
Synd att det tar sån tid för linkan att lära sig då.
Synd att det tar sån tid för linkan att lära sig då.
Kan även säga att en efterbliven person är en individ, som inte bär på mindre kunskap än någon annan, de har bara lite längre inlärningstid, men då de en gång lärt sig, så sitter det betydigt längre än någon annan....