Kevin O Shea: Fantastiskt scoutat, lite tråkigare för den inhemska produkten kanske. Och inte minst för oss!
Inlägg: 1415447
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Fast om man kollar på Timrå så är det inte så mycket inhemskt heller: Vampola, Murley, Pärssinen, Röymark, Pikkarainen, Robinson. Vem är Timrås vassaste svensk? Hedström?
+ 2