Inlägg: 1415529
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Helt rätt. Sen förstår jag inte varför man startar ett forwardsrykte om man vill försöka vara trovärdig. En dyr forward in i laget nu och linkan skulle ju bli tvångsintagen på någon öppen anstalt.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Du glömmer en sak. De som skriver sånt där är i de allra flesta fall barn, eller med motsvarande intellekt.
Förstår inte att man orkar skriva sånt där. Det finns ju inte ens en rimlig chans att det stämmer, vilket också innebär att man inte startar något trovärdigt rykte som kan gå. I det här fallet fattar ju alla (hoppas jag) som läser den där kommentaren att det inte stämmer.
Hade det varit jag som skrivit den hade jag ju skrivit nått i stil med; "Timrå hugger på Melin och är beredd att erbjuda honom ett kontrakt om det skiter sig med backen dom snart gör klart med." Typ. Då öppnar det för mycket mer spekulationer, vilket man antar var målet med kommentaren till att börja med.
Redigerad kommentar