1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1416816

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-10-22
Olle: Aha skärp dig, Tim thomas hade inte tagit den!
Ledin ( är det väl) står med röven i ansiktet på riddan, helt omöjligt att se den och därmed helt otagbart!
Den kan vara hur lös som helst, ser man inget så får man förlita sig på ren tur

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-10-22
Berka: Nä här håller jag inte med. Bara för att det är en styrning så blir ett eventuellt mål inte per automatik otagbart. Tycker heller inte att det bara handlar om tur vid styrningar. En viss del tur är det så klart men det handlar till en stor del om att uppskatta puckbanan och här tycker jag att Riddervall kan agera mer förutseende.

Här kommer nästa balja. Fantastiskt detta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer