Inlägg: 1417334
Svarskommentarer
Sv: Det är dags att agera
Bragd-Birger:
Jag var på plats och såg matchen .
Tycker att de oftast gnälls på dyra spelare när dom spelar dåligt . Men han tjänar så bra , betyder det att dom jämt har en bra dag ?
Jag var på plats och såg matchen .
Tycker att de oftast gnälls på dyra spelare när dom spelar dåligt . Men han tjänar så bra , betyder det att dom jämt har en bra dag ?
+ 2
Sen blandar du in Jonte och relativism i det hela. Varför? Om du inte förstår varför man ger vissa spelare väldigt mycket mer pengar än andra är det ingen mening att fortsätta diskutera. Och jag tvivlar på att du ens sett matchen när du vill påskina att Pikken är på gång.