Inlägg: 1417343
Svarskommentarer
Sv: Det är dags att agera
fredriko74: "Dyr och smakar illa är min mening"
Det låter som en Chivas Regal på pricken. Sån whisky lämnar man tillbaka och det bör man göra med Pikkarainen också, helt klart.
Det låter som en Chivas Regal på pricken. Sån whisky lämnar man tillbaka och det bör man göra med Pikkarainen också, helt klart.
Iår smakar han faktiskt dålig Tallnäs hemkoka, ifjol kom han iaf upp i Koskenkorva klass.
Dyr och smakar illa är min mening, men han är inte ensamen om att underprestera av de dyra om jag får tycka till.