Inlägg: 1417362
Svarskommentarer
Sv: Det är dags att agera
fredriko74:
Håll er till ämnet nu så att det blir lättare för dom som senare vill läsa om ageratråden men får mac scott-inlägg i stället. !
Håll er till ämnet nu så att det blir lättare för dom som senare vill läsa om ageratråden men får mac scott-inlägg i stället. !
Manderville, Zäta, Sonnenberg, Lander, Pyörälä, Sebbe, Strålis, Kryckan. Några ex på spelare som kan jämföras väl så bra.