1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1417869

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Strålman förhandlar med Rangers.

Gå vidare Timrå ta in någon annan plus två forwards, sedan kommer vi klättra.

Gör nånting NU!

Motin, Brendl & Nilsson. Där har ni mina förslag.

Boyce till katterna som det var tänkt från början och bryt med Hagos, ni gav visst killen lite för hög lön, har ju sirap under grillorna. I min mening en mycket dålig värvning och sitter förmodligen på en del slantar. Ingen som producerar direkt, och boxplay tycker jag inte heller han bidrar i. Där har vi redan Hallin, Bagarn, Larsson, Hedström, Murley, Röymark, = tre forwards par till boxplay, vad har ni till PP? Inte sex forwards i alla fall. Vampen, Pikkarainen som inte får spela PP. Nä spets behöver komma in vi har tillräkligt mycket defensiva forwards, vi måste börja göra de jobbiga målen som får motståndarna att tappa suget. Vilket vi inte har idag.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Brendl-Vampola-Murley
Pikkarainen- Larsson-Pärssinen
Hedström-Gnagarn-Röymark
Örnerud-Bagarn-Hallin

Motin-Robinson
Granath-Hedman
Halonen-Torp

Ja detta tror jag skulle förändra en del.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer