Inlägg: 1417895
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Älska mig mest när jag förtjänar det minst heter det ju, men när de inte förtjänar det alls då?
Nä det är jag inte......Vänta........Vänta........Nu!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH