Inlägg: 1417929
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
ÖstrandsNisse: Ja det var väl ingen skräll att tränarparet blir kvar. Vem skulle tagit beslutet? Det är ju liksom en klubb för inbördes beundran. Alla har varit lika delaktiga i skiten
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
ÖstrandsNisse: Håller med dig om det där med mental coach, det är något man måste ha under en längre tid för att det ska ge något varaktigt resultat. Nu när vi står i skit upp till knäna redan är det för sent att börja fundera på att köpa en spade.
Man lär inte en hundjävel att inte bita ungar efter att den har börjat bita, man gör det innan.
Man lär inte en hundjävel att inte bita ungar efter att den har börjat bita, man gör det innan.
Dessutom hade vi några kronor på kistbotten som vi kunde använda och en publik som inte hade gett upp helt och fullt.
Vad är det styrelsen ser som inte jag ser? En mental coach...
Jag tror inte på det för en sekund. Kanske mer långsiktigt men inte i det läge föreningen befinner sig i nu. Det måste till betydligt mer drastiska saker. Byta tränare, in med klasspelare, kraftsamla för att locka tillbaka publiken.
Det är blodigt allvar nu!