Skarin: 8-0 eller 2-6. Proppen ur åt nått håll :)
Inlägg: 1418040
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Frella: Haha... Ja det där var antingen eller det...... Uppoffrande uddamålsförlust på sin höjd kanske.....