Gorkyman: Nej det är ganska fatalt att ta utv. med tanke på hur vårt boxplay har sett ut, och speciellt mot Brynäs!
Inlägg: 1418130
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
men satan. Knappast förvånande.... böter för de som tar utv. nu
+ 1