1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1418760

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Burkmat: Nu är ju du där o petar som du inte tyckte om sa du.

Att några är bra på att uttrycka sig i skrift retar några som dig. Några som är mindre bra på stavning retar andra.

Tänk lite.

Jag gör inget personligt påhopp på dig nu.OK?

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Johnny Bravo: felskrift händer den bäste , man slarvar då man skriver, lätt hänt, En del har tid att sitta och formulera ihop 20 rader här och samla en massa +, det verkar vara deras jobb, mitt jobb är att dra ihop till brödfödan och betala skatt!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.