Inlägg: 1418833
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Precis! Klart han måste få försvara sig. Jag tror hs skulle bli en dimension fattigare utan Olle om jag ska vara ärlig.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Svårt att inte försvara sig när man blir påhoppad så grovt som han blir ibland.
Annars är Det väl så att dom som gör påhoppen har svårt att uttrycka sig o debattera i skrift. Kan inte bero på nåt annat. Eller?
Annars är Det väl så att dom som gör påhoppen har svårt att uttrycka sig o debattera i skrift. Kan inte bero på nåt annat. Eller?
+ 1
Hur som; andemeningen är i alla fall - Mer hockey mindre tjafs!
Ambroo: Johorå, du får vara ihop med mig. Vi kan ha ett HS-förhållande och skicka mysiga bubblor till varandra dagarna långa. Vad sägs om det?