Simmalugnt: Ja jag tror också Wennerholm följde med in då 21:an gjorde 2:an :-).
Inlägg: 1419174
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Äh, nu tycker jag ni ska vara snälla mot Wennerholm. Karln är ju kär som en klockarkatt. Har ni aldrig varit kära, va? ;)
+ 2