1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 141966

Sv: K som i Kungar...
Jag måste vara rätt blind eller nått för jag kan inte se Koskinens storhet, jag tycker att han de senaste två matcherna har varit rätt virrig, då främst i båda zonerna. I övrigt är han riktigt stabil men han verkar osäker speciellt i offensiv zon när TIK ska försöka skapa tryck i powerplay eller om det är lika många spelare på banan. Han verkar inte ha något speciellt bra skott heller. Men som sagt, han är väldigt stabil i närkamperna men jag tycker det ser ut som att han får lite nervdarr när passningarna duggar tätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.