1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 141982

Sv: K som i Kungar...
Laken och Daniel L: Ja, Koskinen är bra som fan men jag tycker ändå att det ser ut som att han bli lite nervis i vissa situationer. Men att han inte ser så förtroendeingivande ut i powerplay i offensvi zon har förmodligen att göra med att han inte heller direkt blev värvad för att göra mål från blålinjen.

Sammanfattningsvis: Han föddes nog inte för att slå snabba diagonalpass och kötta på via direktskott även om han stänkte in en idag och var nära förra matchen (då verkade det som att han inte vågade skjuta då han hade näst intill tom bur). Men han är en, precis som jag nämnt några gånger tidigare en riktig klippa.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.