1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1420030

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
ÖstrandsNisse:
Och Perra är kvar som huvudtränare, vilket innebär att jag gör en Linkan och avvaktar med att göra mitt första besök i E-on för denna säsong.

Vad är oddset för att ta den nionde trepoängaren hemma sedan Perra gjorde entre i TIK mot VF ikväll? 15ggr pengarna?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Per HApps: Jag såg det på ansiktsboken. Jag som tänkte ringa till dig och höra om du ville hänga med ikväll. 3-rätters, godricka och sittplats på bästa tänkbara. Jaja, det får bli någon annan gång.

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Gå på hockey ikväll. Stanna inte hemma. Stöd Timrå ik.
Kom igen alla.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer