RocknRolf2: Hagos är grym. Jag är jätteglad att vi har honom på tre hela säsonger! Han bidrar över hela banan, framför allt i bp, i offensiven och i det defensiva arbetet över hela banan. Skridskoåkningen är bländande och kylan i avsluten är av sällan skådat slag.
Hagos är vår man att bygga det nya Timrå IK kring. Och Bagarn förstås.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hagos är vår man att bygga det nya Timrå IK kring. Och Bagarn förstås.