RocknRolf2: I den situationen du menar så ser det verkligen ut som att han väntar in offsiden själv, som att han medvetet tar en offsideavblåsning. Endera det eller så var han rejält trött i hjärnan. Bedrövligt att skåda.
Däremot tycker jag att Hedström är en fröjd att se. Vår lägst betalda spelare kämpar hårdast av alla. DET är hjärta och det borde fler spelare ta efter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Däremot tycker jag att Hedström är en fröjd att se. Vår lägst betalda spelare kämpar hårdast av alla. DET är hjärta och det borde fler spelare ta efter.
Redigerad kommentar