Inlägg: 1420360
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RubinCarter: Hoppsan. Nu råkade du visst dra igång en matchtråd. Du väl att vi ser mycket allvarligt på sånt? ;)
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RubinCarter: Men åååhh!
Om Timrå förlorar på tisdag får du fan i mig skicka ett mail till CE, Linkan och TJ. Den gången ska DU be om ursäkt för att DU pajjade festen, ok? :)
Om Timrå förlorar på tisdag får du fan i mig skicka ett mail till CE, Linkan och TJ. Den gången ska DU be om ursäkt för att DU pajjade festen, ok? :)
+ 1
2-5