1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1420429

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
HALLÅ! LYFTER DEN VIKTIGASTE FRÅGAN IGEN. VART HADE DET HÄR LAGET VARIT KARAKTÄRSMÄSSIGT OM INTE JONTE HEDSTRÖM FUNNITS I LAGET?

Sevc känns ju i dagsläget helt ointressant.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Rooster23: Det enda som är säkert är att det fortfarande garanterat hade legat sist i serien.

Min motfråga är: Vart hade laget varit om Jonte var en back på samma spelmässiga nivå som nu och samtidigt visat den här karaktären?

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Rooster23: Enkelt svar: lite sämre karaktär helt enkelt.

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Rooster23: Svårt att inte ligga sämre till än sist för tillfället. :)
Karaktärsmässigt eller inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer