Kerstin_k: Jag hävdar att inget av poängen den här veckan tagits utan Hedström. Jo kanske poängen mot AIK.
Inlägg: 1420448
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Rooster23: Är ¨så makalöst skönt att Jonte är tillbaka i samma form som i sina fornstora dar..... nästan bättre till o med.... kan du göra nån enstaka grej rätt som sportchef Linkan så förläng men honom så fort du kan
+ 4