1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1420465

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
BlackBay: Framför allt så visar han hela tiden hur kul det är att få möjligheten att spela på den här nivån. När andra hänger med huvudet så ser han möjligheter. Det behövs!

Personligen så ger jag den här värvningen till Nubben för det var han som ringde och frågade enligt tidningarna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Rooster23: "Personligen så ger jag den här värvningen till Nubben för det var han som ringde och frågade enligt tidningarna."

och enligt jonte själv, när dom intervjua han uppe i Luleå sa han typ "när Nubben ringe och fråga så tvekade jag aldrig"

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Rooster23: Det har du rätt i..... hoppas Nubben tar ett snack med Jonte om förlängning..... visst, klubben har inte råd med den lön han hade senast men nog tusan är han värd mer än dom 35 papp i månaden han kvitterar ut nu

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer