+ 2
Inlägg: 1420465
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Rooster23: "Personligen så ger jag den här värvningen till Nubben för det var han som ringde och frågade enligt tidningarna."
och enligt jonte själv, när dom intervjua han uppe i Luleå sa han typ "när Nubben ringe och fråga så tvekade jag aldrig"
och enligt jonte själv, när dom intervjua han uppe i Luleå sa han typ "när Nubben ringe och fråga så tvekade jag aldrig"
+ 6
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Rooster23: Det har du rätt i..... hoppas Nubben tar ett snack med Jonte om förlängning..... visst, klubben har inte råd med den lön han hade senast men nog tusan är han värd mer än dom 35 papp i månaden han kvitterar ut nu
+ 2
Personligen så ger jag den här värvningen till Nubben för det var han som ringde och frågade enligt tidningarna.