+ 1
Inlägg: 1420529
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Timrå Icon: Oh helt kanon precis som Haddock.
Grymt bra, det var värt att missa matchen. Vi vann ju dessutom.
Fast jag tror nog IOGT kommer att gå i taket. Jag väntar bara på de första artiklarna i pressen.
Grymt bra, det var värt att missa matchen. Vi vann ju dessutom.
Fast jag tror nog IOGT kommer att gå i taket. Jag väntar bara på de första artiklarna i pressen.
Redigerad kommentar
Hur var Tintin då förresten...?