Bragd-Birger: Nja...det är väl mer så här; i HV har man fattat galoppen. Hur tragiskt det än må vara så är många hockeyspelare bortskämda snorungar som man inte kan lita på. Detta har HV insett och accepterat och ger följdaktligen inte dessa slynglar utrymme att fuska i samma utsträckning som i Timrå. I Timrå ser man upp till stjärnorna, är tacksam att de valt att spela för klubben och behandlar dem som respektabla, vuxna människor. Oerhört naivt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Redigerad kommentar