Perra snackar - Riddarn i målet...
Inlägg: 1420800
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
erathoo:
Det är inte så svårt att inse betydelsen av de två kommande matcherna. Vinner vi båda är chanserna ganska goda att vi nosar på en slutspelsplats. Vi har i vart fall ha passerat Modo och Djurgården och förmodligen också AIK. Skulle vi förlora båda däremot...då är uppförsbacken väääldigt brant.
Det är inte så svårt att inse betydelsen av de två kommande matcherna. Vinner vi båda är chanserna ganska goda att vi nosar på en slutspelsplats. Vi har i vart fall ha passerat Modo och Djurgården och förmodligen också AIK. Skulle vi förlora båda däremot...då är uppförsbacken väääldigt brant.
+ 1