El_loco: Bör ju rimligtvis tjäna mer pengar här än i Tjeckien i alla fall.
Inlägg: 1421040
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Beror på hur man menar. På pappret kanske man tjänar mindre i Tjeckien, men där kanske man verkligen får pengarna ;)
+ 6