Inlägg: 1421527
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Patrik Källstr: Jo, men det är ju bara mot tik ni vinner mot. Lär ju inte undvika ks med den poängskörden :)
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Patrik Källstr: Jag har slutat att bli särskilt förbannad vid derbyförluster. Då är det något som är fel! Fan vad sorgset det känns. Känslan finns liksom inte där längre... på samma sätt.
Haha, den var lite rolig. Hoppas tiden går snabbt så vi snart möter er igen. Verkar vara vinstgivande :)