bobrov: Jag tycker att Friberg var kass ikväll. Han fick istid så att det räckte.
Inlägg: 1421530
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Ambroo: Friberg var dålig, men andra är också dåliga ge hans lika mycket förtroende som stjärnorna så kommer han växa, han får ju så ojämna speltider så han blir ju obekväm.
men dålig var han spec i egen zon.
hejdå perra.
men dålig var han spec i egen zon.
hejdå perra.