Frella: Något jag inte fattar är varför dom kommer i 14-15minuten jämt dom ska väl vara typ i mitten, dom hade fetchans på break när klockan stod på 11min, får hans som sköter detta bestämma dett lite fritt eller, isf var han modoit och vill att tik skulle utnyttja sin Time out.
Inlägg: 1421552
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RubinCarter:
Första avblåsningen efter att klockan passerat 13 minuter , ska det vara Powerbreak , iaf vad jag har hört tidigare.
Sen kanske dom inte bryter mitt i powerplay ...
Första avblåsningen efter att klockan passerat 13 minuter , ska det vara Powerbreak , iaf vad jag har hört tidigare.
Sen kanske dom inte bryter mitt i powerplay ...