+ 7
Inlägg: 1421579
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Johnny Bravo: jag hakar på och kommer vara utloggad tills jag får se en förendring, hejdå kära timråiter! ses i dimman!
+ 2
Jag säger oxå härmed Adjö tills det händer nånting.
Jag lägger hockeyn o HS på is på obestämd tid.
Bye-bye.