1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 142170

Sv: K som i Kungar...
mike66: Fick aldrig se den gröna masken förutom på någon liten bild. Hörde att den var så där äckligt slemgrön. Men bara den funkade så var det ju bra.

Var det inte tal om att han skulle kallas för Kermit också förutom att han skulle behålla masken?

Personligen är jag glad att han inte behöll den. Det måste ju ha skärt sig rejält i färgkombinationerna :-).

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.