+ 2
Inlägg: 1422096
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Steffe: Skön läsning och en liten känga till personer som lägger fram "fakta" om att klubben "sannolikt" inte har råd att betala ut löner.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Steffe: Var ju nån som skrev att föreningen skulle ställa in betalningarna inom två veckor. Visar väl på hur extremt lite koll vi supportrar faktiskt har.
Beviset om att allt inte var så nattsvart som det målades upp här på forumet kom ju ut i tidningen idag.