JAAAAAAAAAAAA!!!
Inlägg: 1422819
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag tycker lite synd om Linkan. Sportchefens jobb måste vara helvetet på jorden. Känns lite som om om han hittar en begagnad F1-bil, tränaren sätter en 80-årig tant bakom ratten och ledningen anmäler ekipaget till folkrace...
Vem ska man spotta på? Kollektivet har ansvar!
Vem ska man spotta på? Kollektivet har ansvar!
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Japp nu kör vi, ut med perra o clabbe imorrn efter matchen. Sen hitta 2 nya spelare o ny tränare!
+ 1