Inlägg: 1422866
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JAAAAAAAAAAA!!! Nu ska jag ut på Karlstads gator och skrika ut min glädje att något har skett inom leden som styr det sportsliga.
Detta ska minsann firas med en rejäl whirrepinne senare ikväll. YEEEEEEEES!!!!
Kämpa TIK!!!
Detta ska minsann firas med en rejäl whirrepinne senare ikväll. YEEEEEEEES!!!!
Kämpa TIK!!!
Synd att det skulle ta flera år för en del att inse att Linkan satt på fel stol, det fannns andra som såg det tidigare och ville agera då, nu KAN det vara för sent.