1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 142300

Sv: K som i Kungar...
Ivanhoe: Om de är så många så får de gärna höra av sig till oss i TIK036. Vi behöver förstärkning. Helst innan slutet av januari när det är dags för ny match här i Jönköping. Vi var ca 20 st senast då vi hade förstärkning från TIK031 och TIK013. Vi behöver vara fler om vi ska kunna höras när North Bank Supporters är tysta... d.v.s. när Timrå gör mål :-).

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.