+ 2
Inlägg: 1423362
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
I fjol var vi bra på bortaplan och dåliga på hemmaplan, nu är vi fan sämst på båda planerna, avgå Linkan, nej Nubben, nej vem som helst.
Kontakta HASEK!