Inlägg: 1423398
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
RocknRolf2: Backlund hade jag tagit alla dagar i veckan framför de här stolpskotten. Vet fanken om inte Åkerlund skulle klara sig bra mot dem också.
Ja du måste man ha Timrå som moderklubb så har vi inte haft mycket bra i Timrå. Då har vi inget i Elitserien att göra helt enkelt.
Ja du måste man ha Timrå som moderklubb så har vi inte haft mycket bra i Timrå. Då har vi inget i Elitserien att göra helt enkelt.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
RocknRolf2: backlund spelar inte i nhl Kommer aldrig att göra Kan inte första att de ska va så svårt att skilja på nhl och ahl
Backlund? Stor sorg här när han lämnade.