1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 142360

Sv: K som i Kungar...
RedEagleJkp: GIF Sundsvall har ju knutit goda kontakter med Norge. Kanske läge för TIK att göra detsamma. Kanske inte på spelarmarknaden, men på supportersidan. Tror nog att dom hockeyintresserade norrmännen sneglar lite avundsjukt på den svenska sidan av kölen. Kanske läge för att göra en liten raid och ragga upp intresserade i mittnorge.
Vad heter klubben i Trondheim? Läge för en norgesektion? Gratis medlemskap för pigerne, eller...??? Lusekofter i rödvitt...???

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.