Man borde fan sluta kolla på hockey på lördagar. Helgen blir ju i regel förstörd. Vilket rejält fall bakåt förresten, efter matchen mot Skellefteå. Vi var ju inte bra nånstans idag!
Inlägg: 1423746
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
Kattgubben: Avskedsföreställning för Linkas och Perras skitlag! Bra att de fick avsluta med att visa hur usla de verkligen var! Skönt att det är över!
Let the madness begin!
Let the madness begin!