1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1423761

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
Orkar inte bry mig mer ikväll, tycker mest synd om den tappra skara som åkt ner och stöttat laget. röda och vita flaggor som vajar fast underläge 3-0.

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
Lacka_64: Jag håller med Thomas J på canal+ att skall Timrå överleva elitserien måste man värva minst 4 spelare eller rent av en hel femma,annars blir det kvalserien.
Prio 1 enligt min mening är att hitta en värdig lekkamrat till Vampola annars är nog risken stor att han lämnar oss,han är för ensam. Prio 2 en riktigt bra power back var finns ni jag tror nog "Nubben" fixar allt detta.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.