Inlägg: 1423800
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
ÖstrandsNisse: Sant, ska vi förlora så kan vi göra det med billigast tänkbara trupp och sätta in kulorna i kvalet!
+ 1
Skämt å sido. Där blir det en lucka förstås. Jag vet inte om det går att bygga på underifrån annars kan det ju leda till en merkostnad. Men en ganska så beskedlig sådan. Det bör föreningen tåla?