1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1423934

Sv: Apropå nånting...
Rolle har en bra krönika idag.

"Av alla tänkbara åtgärder den första helgen i november - var detta prio ett på måste-göra-listan?"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Har T T totalt lämnat över allt länkansvar till dig? Hihi

Sv: Apropå nånting...
Wennerholm.

"Vad ska exempelvis Timrå göra för att vända trenden?

Perra är en underbar person, en perfekt arbetsledare och felfri på de flesta sätt och vis. Jag högaktar denna värmländska klippa och brandmästare. Jag skulle älska att ha honom som chef.

Men i Timrå har han ingenting att tillföra just nu, inget att förbättra och inget att ändra på.

Han har kört fast. Han når inte fram.

Därför ser jag inget nederlag i att han får gå, även om hans yrkesstolthet förbjuder honom att ta det beslutet själv."

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer